• W koszyku produktów 0 [0,00 zł]

Producenci

Reklamacje

Drogi Kliencie!!

Dokonując zakupu w naszym sklepie lampylampy.pl uzyskujesz, prawo do składania reklamacji i zwrotu zakupionego produktu.W naszym sklepie obowiązują następujące zasady:

  • Reklamacja uszkodzonej zawartości przesyłki:

  • ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi Lampylampy.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego

  • procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający - Lampy do salonuSp. z o.o. Kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "raportu szkody UPS", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - Lampy do salonuSp. z o.o. Przedstawiciel firmy kurierskiej UPS skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "raportu szkody UPS". Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki, reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Firma Lampy do salonuSp. z o.o. nie może przesunąć tego terminu pod żadną przyczyną.

  • warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie protokołu reklamacji, który to jest podstawą do uruchomienia procedury reklamacyjnej - procedurę tę w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający, efektem czego Kupujący otrzyma w jak najkrótszym czasie towar zgodny z zamówieniem

  • reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem
  • do odsyłanego towaru należy dołączyć podpisaną kopie korekty faktury VAT , którą sklep wysyła drogą mailową po wcześniejszym poinformowaniu o chęci zwrotu.
  • kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny; warunkiem zwrotu jest nienaruszenie opakowania - plomb lub taśmy zabezpieczającej; w przypadku uszkodzenia opakowania Sprzedający potrąca 15% wartości zamówienia na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych; koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący
  • uwaga! zdjęcia mogą nie oddawać idealnie wyglądu produktu. Za drobne rozbieżności pomiędzy zdjęciami a wyglądem rzeczywistym sklep nie odpowiada i w/w różnice nie mogą być podstawą do reklamacji
  • w przypadku lamp z kruszców naturalnych (sól, kamień, drewno) mogą występować przerosty, przebarwienia, różnice w odcieniach, które także nie stanowią podstawy do reklamacji

Szczegółowe zasady, Drogi Kliencie, znajdziesz w Regulaminie sklepu


Sklep internetowy Shoper.pl