Producenci

Obsługa zamówień

Zamówienia na towary oferowane w sklepie przyjmowane są za pomocą systemu zamówień na stronie internetowej, w formie e-mail i są uważane za wiążące.

Wszystkie zamówienia rozliczane są w PLN. Jakiekolwiek zwroty będą dokonywane w tej samej walucie.

Formularze zamówień powinny być prawidłowo wypełnione dlatego też w razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail. Zamówienia od Klientów którzy dokonywali już u Nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie poczta E-mail.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.30, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.

W razie potrzeby, Nasi konsultanci z przyjemnością pomogą Państwu, dokonać zmian w zamówieniu. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać w ciągu 60 minut po jego złożeniu.

W przypadku gdy firma Industi Sp.z.o.o. nie jest w stanie zrealizować zamówienia, zwróci klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta.

Dostawy lamp realizowane są przez firmę kurierską UPS. Po złożeniu zamówienia Industi.Sp.z.o.o. przekazuje numer przesyłki oraz kontakt do kuriera UPS.

Firma Industi Sp.z.o.o. zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.W przypadku większych zamówień firma Industi Sp.z.o.o.. zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego (kurier posiada odpowiednie druki).

Zamówiony towar wysyłany jest ubezpieczoną przesyłką kurierską maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od daty wpłynięcia środków na konto firmy najczęściej na drugi dzień, chyba że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Wraz z przesyłką dostarczana jest dostępna dokumentacja oraz oryginał dokumentu zakupu - rachunek lub faktura VAT, a potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz pozostałe dane przesyłamy w formie elektronicznej.

Sklep internetowy Shoper.pl