Zwrot towaru
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie został sprowadzony na indywidualne zamówienie, nie jest uszkodzony, nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji.
Konsument, który w tym terminie zgłosił zamiar odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru na swój koszt.
Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny; pod warunkiem że produkt jest w oryginalnym opakowaniu wraz z dostarczoną dokumentacją techniczną, nie nosi śladów użycia, nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia opakowania Sprzedający-Lampy do salonuSp.z o.o. potrąca 15% wartości zamówienia na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych; koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący
Do odsyłanego towaru należy dołączyć:
- podpisaną kopie faktury korygującej wraz z datą, która zostanie wysłana e-mail po wcześniejszym poinformowaniu o chęci zwrotu
- numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota za zwracany towar.
Zwrot płatności Klientowi nastąpi w terminie do 7 dni, od dnia otrzymania zwracanego towaru, w formie przelewu na wskazane przez niego konto . Sklep zastrzega sobie prawo do wybrania formy zwrotu płatności klientowi.
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
W przypadku zwrotu towaru zakupionego na zamówienie sklep potrąca 25% całkowitej wartości towaru.
W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt pocztą elektroniczną ([email protected]) lub pod telefonem .